“තාරණී” … මොකටද … ?

“තාරණී” …

  1. පාසලේදී …

  2. පෞද්ගලික සහ වෙනත් රාජ්‍ය ආයතන වලදී …

1

පාසලේදී …

දැනුම හා ප‍්‍රඥාව සොයා යාමට දරුවන් පෙළඹවිය යුත්තේ ඇයි… ?

  1. විභාගය නැමති  කඩඉම කරා යාමේ දි එකිනෙකා පරයා ඉදිරියට යාමට පුරුදු වි සිටිම.
  2. තමාගේ මතක ශක්තිය තමා විසින් ම  අඩු තක්සේරුවකට ලක් කර ගෙන සිටිම.
  3. ගතානුගතික ක‍්‍රම  මගින් පාඩම් කිරිමට පුරුදු වි සිටිම.
  4. අරමුණක් නොමැති විම සහ අරමුණක් කරා යාමට ඇති නොහැකියාව.
  5. පාසල් අධ්‍යාපනය පිළිබඳ ව ඇති අවිශ්වාසය
  6. විද්‍යුත් හා මුද්‍රිත මධ්‍යය මගින් දැනුම හා ප‍්‍රඥාව සොයා යැම වැළැක්විම.
  7. නිවස තුළ ඉගෙනුම් පරිසරයක් නොමැති විම.

දරුවන් පිළිබඳ ව වගකිමෙන් යුතු ව කටයුතු කිරිමට දෙමාපියන් දැනුවත් කළ යුත්තේ ඇයි  …?

  1. පාසල හා දරුවා අතර ඇති සම්බන්ධය  අවබෝධ කර නොගැනිම.
  2. පාසල යනු දිවා සුරැකුම් මධ්‍යස්ථාන ලෙස මිත්‍යා විශ්වාසයක් ගොඩ නගා ගැනිම.
  3. නිවසේ සිටින දරුවාගේ දැනුම හා ප‍්‍රඥාව පිළිබඳ ව නිසි අවබෝධයක් නොමැති විම.
  4. වර්තමාන තරගකාරි ආර්ථික ක‍්‍රමය සමඟ දැඩි ලෙස බද්ධ වි දරුවාගේ ඉදිරි අනාගතය පිළිබඳ ව නිසි දැක්මක් නොමැති විම.
  5. අධ්‍යාපන පරිසරයක් පිළිබඳ අවබෝධයක් නොමැතිවිම සහ නිවස තුළ අධ්‍යාපන පරිසරයක් නොමැති විම.

දරුවා සමඟ ගණුදෙණු  කරන්නේ කෙසේ ද යන්න පිළිබඳ ගුරුවරයා බල ගැන්විම කළ යුත්තේ ඇයි….?

  1. තමා ඉදිරියේ සිටින දරුවා හොදින්  වටහා ගැනිම සදහා.
  2. දරුවාගේ සැඟවුණු විභව්‍යතා හඳුනාගැනිම සදහා.
  3. දරුවාට හොඳම මඟ පෙන්වන්නෙක් වීම සදහා.
  4. බොහෝ අධ්‍යාපන බලධාරීන් පවා නිසි පරිදි හඳුනාගෙන නොමැති නූතන අධ්‍යාපන ක‍්‍රමවේද හඳුනාගෙන ප්‍රායෝගිකව භාවිතා කිරීම සදහා.
  5. මනා ගුරු පෞරුෂයකින් හෙබි නිර්මාණශීලී ගුරුවරයෙක් ලෙස තම භූමිකාවේ කටයුතු කිරීම සදහා.

පිටුවේ ආරම්භයට

2

පෞද්ගලික සහ වෙනත් රාජ්‍ය ආයතන වලදී …

පෞද්ගලික හා රාජ්‍ය ආයතන නිලධාරීන් ආකල්පමය වශයෙන් ප්‍රශස්තභාවය වෙත ළඟා කරවීම හා බල ගැන්වීම සිදුකළ යුත්තේ ඇයි?

  • තම හැකියාවන් හා ශක්තීන් මනා ලෙස කළමණාකරනය කර ගැනීම හා තමාගේ හා ආයතනයේ අභිවෘද්ධිය පිණිස එය සක්‍රීයව භාවිත කිරීම සඳහා.
  • තමා හා පවුල අතරත්, තමා හා සමාජය අතරත්, තමා හා ආයතනය අතරත්  තිබෙන සම්බන්ධතාවය මනාව අවබෝධ කර ගැනීම සඳහා.
  • වර්තමාන තරඟකාරී ආර්ථික රටාව තුළ මානසික ආතතියෙන් මිදී සතුටින් තම කාර්යයන් ඉටුකිරීමේ ක්‍රමවේදයන් හදුනා ගැනීම සඳහා.
  • තම සේවා දායකයා, සේවා යෝජකයා, ආයතනය මනාව හදුනාගෙන ඔවුනොවුන් වෙත කාර්යක්ෂම හා ඵලදායී සේවයක් සැළසීම සදහා.
  • මනා පෞරුෂයකින් හෙබි පුද්ගලයෙකු ලෙස ආයතනය හා සමාජය තුළ කටයුතු කිරීම සඳහා.
  • කණ්ඩායමක් ලෙස සාමූහිකව කටයුතු කිරීමේ වැදගත්කම හා සාමූහිකත්ව ක්‍රමවේදයන් අවබෝධ කරගැනීම සදහා.
  • ජීවිතය හා ආයතනය සමතුල්‍ය හා තිරසාර සංවර්ධනයක් කරා මෙහෙයවීමේ  ක්‍රමෝපායන් හඳුනා ගනිමින් එහි ප්‍රශස්ත භාවය වෙත ළඟාවිම සඳහා,

පිටුවේ ආරම්භයට

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s